dijous, 25 de setembre del 2008

Primer dia

Hola,

Avui es el primer dia que escric en el bloc, la veritat es que encara no sé exactament com funciona això dels blocs pero poc a poc m'aniré acostumant i aniré donant forma als temes que vu que m'interessen realment.. i fent us de les eines informàtiques.. segur que per a mi serà un motiu d'enriquiment immens.

Res més, em fa com "vergonya" de continuar, es com si comencés un llibre obert de les coses que sento o que em venen al cap, la veritat es que el fet d'escriure ho porto dins meu des que tinc us de raó, a casa els meus pares, un dia remenaré i segur que trobaré els diaris i el conte amb el que vaig guanyar el concurs de Nadal del col·legi... els pensaments que apuntava en un paper abans d'anar a dormir.. etc.

En fi, vaig a veure com queda tot això...

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Molt bé!

Això de mantenir un bloc fa pensar en allò que diem de: a taula i al llit, al primer crit.

Tot és començar. I més a la curta que a la llarga, t'ho passaràs bomba, ja ho veuràs...

Belle ha dit...

Veig que tot s'encomana.... hahahaa...Res que molta sort... t'aniré seguint....

Anònim ha dit...

Que bonic!, Que dolç!,Que tendre!

Només llegir aixó tan bonic i tan interessant s'em posa "la gallina de piel". Estic frisós per coneixer el contingut d'aquests diaris de quan tenies 8 o 9 anys.
Quines profundes cavil·lacions deuen contenir?? i el conte de Nadal del cole....? Quina lliço d'amor i pau nadalanques deu amagar?. Si us plau... no tardis , escriu-ho ja , que estic neguitós.