dimecres, 19 de novembre del 2008

Un indret entranyable

Aquest passat diumenge vaig anar al Mercat de St. Antoni amb el meu fill per canviar els seus cromos i la meva sorpresa va ser que encara continua la tradició amb els pares i els fills d’intercanvi.

Em va sobtar la quantitat de pares que acompanyaven els seus fills, amb llistes fins i tot fetes amb ordinador...

Cada Diumenge el mercat de Sant Antoni es converteix en una fira de llibres, còmics, pel·lícules, objectes de col·lecció, música etc.



Les seves funcions comercials tenen una llarga tradició comercial que veig que encara es conserva.


A banda de buscar-hi coses de segona mà també hi ha una bona oferta de llibres i còmics nous. A més de les botigues de diversos tipus de col·leccionisme. I pels col·leccionistes de cromos hi ha intercanvis al voltant del mercat

Em van venir els meus records d’infantesa de quan anava a canviar cromos i ,...qui no ha jugat amb els “cromos de picar” al pati del col·legi ???...







Vaig comprar-me un parell de fulls de cromos de picar antics, anglesos, i els emmarcaré en dos quadrets que em transportaran a aquella època.






Va ésser un matí especial per mi, el proper diumenge que el visiti, faré el vermutet a prop d'allà i quan torni cap a casa compraré un tortellet de nata.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Per que de nata????
I per que no de crema, trufa o massapá???
Quines connotacions racistes hi ha al teu comentari????
Per que la nata es blanca, i la trufa negra???
Sisplau evitem comentaris racistes i traballem a tots els nivells per a l'igualtat i la no discriminació
ni de races, ni de sexes , ni de res.

Anònim ha dit...

Bon pla, sí senyora..! Un matí entre llibreters de vell, grafisme clàssic i inclòs antic, còmic... i després un vermutet, un pastisset i cap a casa, a dinar escudella i pollastre amb l'ampolleta de cava.

Òndia! Que em deixava la barreetina!
;-)