dilluns, 26 de gener del 2009

Coses del meu barri

Aquest Diumenge, tot passejant, em vaig endinsar fins la Plaça de la Virreina, va fer un dia preciós, clar i nítid.

M’agrada observar la gent i els edificis amb tota la història que guarden dins les seves parets, i seure en una d’aquelles dues places, la del Diamant o la de la Virreina.

Tenia la sensació de que veuria coses especials, i la meva intuïció no va fallar.

En arribar veig un munt de gent i una música com de fox-trot, com dels anys vint, estaven ballant !!! ( a mi sempre m’ha agradat ballar però mai he tingut l' ocasió..) moltíssimes parelles, joves i grans , em vaig acostar i vaig pensar, em trec la vergonya i em poso aquí mateix a ballar.. però al final, vaig optar per la camara que aquest cop si que tenia piles.

Font de Ruth, amb l'escultura de Josep Ma. Camps , que curiosament , tenia a la ma una rosa groga.
No us perdeu la ultima foto !!! de camí de tornada vaig fer una troballa, tot es pot reutilitzar !!!