dijous, 19 de novembre del 2009

Cants espirituals

Tot d’una, i després d’una llarga conversa, em vaig adonar que, aquells pensaments espirituals que jo havia tingut , s’havien esvaït de cop i volta, em vaig quedar sense forces , i la energia del meu cos minvava poc a poc..

Suposo que dins aquell mon hi han persones i persones, però vaig reflexionar i entre mi vaig pensar, es una empresa ??, una empresa on demanen objectius i productivitat, i es clar, si es una empresa, els diners son lo primer.. , els bens immobles, el sol edificable, el fons artístic, les sucursals, però... i les persones ??? i les coses que m’havien explicat ?? i els valors ?? on s’han quedat ???

Vaig pensar i contestar.. “tanto tienes tanto vales”

Mireu i guardeu-vos de tota avarícia, perquè la vida del home no consisteix en l’abundància dels bens que posseeix”Lluc 12:13-15