divendres, 3 d’octubre del 2008

“Diari de camp”

Aquest matí, mentre prenia el cafè, he vist a la cuina, sobre el marbre, una petita llibreta vermella, amb un boligraf a sobre ( del mateix color, es clar..)

Es el diari que el meu fill s’enduu cada cop que marxa d’excursió o fa alguna cosa especial.

L’he obert i he llegit els comentaris de la excursió que va fer ahir amb el cole, amb tot detall explicava les troballes que havia fet al Turó Parc, les tortugues, un pardal que s’havien trobat mort i l’havien enterrat posteriorment a la sorra.. etc. M’he quedat parada de veure com explicava amb tot detall tot el que li havia passat i també alhora dibuixat cada escena.. També m’he fixat que ha numerat totes les pàgines de la llibreta i també a la primera plana ha fet un index que el va completant conforme va fent més capitols.

Però, no us ho perdeu, lo millor es que, aquest matí, com que sap que jo he començat aquest bloc, m’ha preguntat que, quan tinguem l’ordinador nou, si li podré obrir un bloc per ell !!!!

Ja cal que espabili amb les noves tecnologies i amb aquestes criatures de Déu o, millor dit, bèsties...

2 comentaris:

Anònim ha dit...

hola mama m'agrada molt el bloc .El bloc es molt xulo,ja em faras un bloc,eh???¿¿¿ t'estimo molt mama!!! adeu!

joan.

Anònim ha dit...

El teu fill és un crack. Hauries de demanar-li permís i publicar (amb llicència lliure, òbviament) les seves aventures del «Capità Calçotets».

Un dia d'aquests, me l'has de «deixar», que li ensenyaré el Linux i li faré empassarse una píndola vermella que no se la salta un Matrix.