dimarts, 7 d’octubre del 2008

Intercanvi

El passat diumenge varem anar a la Plaça Rovira a un mercat d’intercanvi, les persones portaven els estris que no feien servir per canviar-los per altres coses, també hi havien plantes, menjar... roba, llibres, contes per a nens.

Els meus fills van portar ninos, i d’altres estris que ja no necessitaven per canviar-los. Jo els vaig acompanyar per canviar i per a ells va ser molt enriquidor ja que van tindre que parlar amb altres nens per aconseguir els seus propòsits... em feia molta gràcia veure els nens com parlaven entre ells i al final arribaven a un acord..

Les nenes van veure una làmpada de sobretaula de color negre i tot just el dia abans s’havia trencat la de la seva habitació... i van anar per canviar però la senyora que hi havia allà no li interessava el que portaven les nenes, em va fer molta gràcia la sol·lució que els hi va donar, que canviéssin el que portaven per contes per a nens i després canviar els contes per la làmpada. Però lo millor va ser que van haver de canviar 3 coses en 3 llocs diferents i.. després van aconseguir el seu objectiu, la làmpada. Es van posar molt contentes..

El meu fill va canviar un cocodril de goma per una planta, em vaig quedar de pedra, va dir que la cuidaria i ahir ja pretenia transplantar-la !!! també un altre nino per el “monstruo de las galletas, anomenat tricki”, ahir a la tarda el volia alimentar amb galetes chiquilin pero li vaig dir que desistis de l’intent..

Quan varem arribar a casa, els nens em van dir que si no podria ser sempre així, que perquè tenien que existir els diners..

És una utopia, però estaria bé que tots visquéssim d’intercanviar coses que ja no necessitem.. però això és impossible, vivim en un mon en el que tothom vol més i més i necessita més... encara que aquí al barri de Gracia hi ha com una associació d’intercanvis de coses i de temps. Són idees boniques però utòpiques...

Es lo que hay.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

era a la plaça de la Virreina.
De rés...

Agobi ha dit...

I tant que siiiiiiiiiii !!!!